Залишити заявку

Навіщо вашій компанії новий сайт?

Ефективна життєдіяльність бізнесу безпосередньо залежить від якості його репрезентації на всіх майданчиках: від соціальних мереж до білбордів, які служать в якості маяка для впізнаваності продукції або послуг для найширшої аудиторії.

Може здатися, що зараз, у 2021 році, компанії приділяють достатньо уваги і фінансових вкладень у власний розвиток в мережевому просторі. Але, як доводить практичний досвід в сфері рекламної індустрії, далеко не всі компанії мають візуально презентабельні, актуальні для аудиторії і власних співробітників сайти.

А що може бути гірше для будь-якого бізнесу ніж наявність відверто застарілого і непривабливого сайту?

Як швидко зрозуміти до якої міри є сучасним сайт вашої компанії?

До основних ознак застарілих сайтів відносяться:

Наявність громіздкою структури

Велика кількість додаткових сторінок, зайвих і неохайних списків, несподівано спливаючі вікна, найважливіша інформація знаходиться в важкодоступних місцях сайту — все перераховане вище лише мала частина структури сайту компанії, яка потребує професійному програмному оновленні з нуля.

Якщо потенційний клієнт, зайшовши на ваш громіздкий і відверто недружній сайт не зможе протягом 30-60 секунд знайти необхідний товар або послугу, він перестане бути вашим потенційним клієнтом на протязі 2-3 хвилин.

У битві з конкурентами ви вже програли.

Немає адаптивної верстки

Сайт будь-якої компанії повинен бути адаптований для користувачів мобільних пристроїв.

Відсутність адаптивної верстки — фактична втрата від 50 до 75% вашої цільової аудиторії, що проводить зі смартфоном на Android або айфоном левову частину свого дня.

Втім, сайт компанії повинен легко відображатися не тільки на телефонах або смартфонах. Якщо потенційний клієнт не може без утруднень зайти на сайт і замовити товар з монітора будь-діагоналі, навряд чи він віддасть перевагу затриматися на сайті, розбираючись з технічної недосконалістю ресурсу.

Час — гроші, і вони можуть бути не на вашому боці, особливо якщо ви не в курсі про Mobile First!

Архаїчний дизайн

Свого часу в Університеті Стенфорда було проведено масштабне дослідження, яке довело що майже 50% респондентів будують довірчу комунікацію з брендами на підставі дизайну сайту компанії.

Компанія продає сверхкачественние товари або надає послуги з максимально дбайливим підходом до клієнтів, але її сайт буквально відстав від часу. Клієнти-візуали віддадуть перевагу шукати альтернативу, оскільки застарілий дизайн сайту, що викликає фізичний дискомфорт при скролінгу, говорить про повну зневагу до своїх потенційних клієнтів.

Відсутність оригінального, актуального і свіжого дизайну — яскрава ознака небажання чіткого розвитку компанії.

Повільне завантаження сайту

Пользователи вашего корпоративного сайта или интернет-магазина не должны испытывать затруднений с его загрузкой. Если потенциальный клиент ждёт загрузки сайта более 10 секунд, выше риск окончательной потери клиента для вашего бизнеса.

В 2021 році сайти компаній, орієнтовані не тільки на продажу, але і на повноцінне формування образу бренду, повинні відповідати ряду вимог, які можливі для реалізації лише після програмного оновлення вашого ресурсу. Затягування термінів запуску нового сайту може привести до неминучої втрати його актуальності, часом навіть на стадії розробки.

Актуальними для корпоративних ресурсів залишаються:

  • Ефективна SEO оптимізація

    Щоб збільшити продуктивність видачі свого сайту в пошукових системах і перебувати постійно в топі, контент повинен відрізнятися високим рівнем експертність. Низька якість контенту і прагнення здешевити SEO не матимуть ефективної реакції і високих продажів.

  • Ефективна конверсія

    Універсальної характеристикою успішної конверсії є наявність у вашій компанії пропозиції, від якої не можна відмовитися. Сайт вашої компанії повинен бути унікальним у всьому: від дизайну до пропозицій для клієнтів, які повинні вибрати саме Вас протягом 5-10 секунд.

    Які тенденції 2021 року важливо не ігнорувати на корпоративному ресурсі.

  • HTTPS як новий стандарт безпеки

    У 2021 році остаточно завершиться перехід сайтів на HTTPS. Сайти, до сих пір працюють на старих мобільних ОС без оновлених сертифікатів безпеки, зовсім перестануть працювати. Це призведе до істотного скорочення на ринку тих компаній, керівництво яких було глухо до впровадження неминучих інновацій для зміцнення власних позицій.

  • Персоналізований дизайн

    В 2021 році ідеальний корпоративний сайт — це сайт з лаконічним, позбавленим претензійності, дизайном. Однак однією з новітніх тенденцій в розробці стає персоналізований дизайн, тобто дизайн, що відрізняється гнучкою адаптацією для будь-якого користувача або соціальних груп. В Україні сайти компаній з персоналізованих дизайном поки ще рідкість, але краще самому формувати тренди, ніж наздоганяти їх із суттєвим запізненням.

Оставьте комментарий