Залишити заявку

Розробка сайтів

Сайт візитка Landing page Інтернет магазин Корпоративний сайт
  • проект для компании

    Real steel

    landing page
  • проект для компании

    Talan systems

    landing page
  • проект для компании

    MELICA ORGANIC

    інтернет магазин
  • проект для компании

    Servantia lumina

    landing page
  • проект для компании

    lagoona

    landing page
  • проект для компании

    ambient

    landing page
  • проект для компании

    VELVET

    landing page

    Сайт візитка

    Сайт візитка — лише однієї сторінки (рідше — двохсторінковий і більше) сайт компанії чи бренду, розрахований на миттєве взаємодія з потенційними клієнтами.

    Яким вимогам повинен відповідати сайт візитка при розробці під ключ:

    • Бути лаконічним і ємним
    • UX дизайн зручний для будь-якого клієнта
    • Швидка адаптивність ресурсу під будь-які типи пристроїв
    • Високошвидкісна завантаження
    • Стабільність роботи ресурсу
    • Продає контент

    Головна сторінка сайту візитки повинна містити весь обсяг інформації про діяльність компанії, специфікою вашого бренду або особливості послуг, що надаються. Обов’язковою умовою ефективності презентації компанії або бренду є розміщення на головній сторінці сайту візитки логотипу компанії.

    На другій сторінці сайту більш детально висвітлюється той комплекс послуг або асортимент товарів, які продає компанія. Інформація не повинна бути перевантаженою. Досить короткого, але зрозумілого для потенційних клієнтів опису з фото. На другій сторінці також варто додати форму зворотного зв’язку для комунікації відвідувачів вашого сайту з вашою компанією або брендом.

    Остання сторінка сайту візитки — контактні дані, в тому числі номери телефонів, електронна пошта, посилання на соціальні мережі.

    Сайт візитка — зручний і демократичний інструмент публічної презентації вашої компанії для потенційних клієнтів. В першу чергу, сайт візитка потрібен для ефективного і швидкого залучення нових клієнтів.

    Втім, переваг у розробленого під ключ сайту візитки набагато більше:

    • Невисока вартість розробки (Дозволити собі розробку під ключ такого сайту може навіть невеликий бізнес, тоді як сайт окупиться для бізнесу в гранично короткий термін.)
    • Отримання якісного трафіку за рахунок запитів
    • Велика залученість потенційних клієнтів
    • Підвищення рівня довіри з боку споживача
    • Швидка корекція даних при необхідності

    Зручний для користувачів одностранічнік має:

    Логічну структуру контенту

    Ви не повинні змушувати вашого потенційного покупця витрачати зайвий час на пошук необхідної інформації про компанії або товар на сайті. Кращі сайти візитки мають чітку структурованість текстів, виділені заголовки, хорошу SEO оптимізацію для ефективної видачі в пошукових системах.

    Швидку комунікацію з користувачами

    Ви не повинні тягнути час на відповідь після отримання заявки від потенційних клієнтів. Будь-яке зволікання або неефективна комунікація тягне за собою низький дохід і втрату клієнтів вже в довгостроковій перспективі.

    SEO розкрутка

    Ваш сайт буде потребувати якісної SEO розкручування для збільшення реальних показників відвідування. Збір семантичного ядра, таргетинг і використання інструментів контекстної реклами дозволять вашому сайту отримати не тільки високий трафік, але і приплив нових клієнтів.

    Докладніше
    • проект для компании

      Real steel

      landing page
    • проект для компании

      Talan systems

      landing page
    • проект для компании

      MELICA ORGANIC

      інтернет магазин
    • проект для компании

      Servantia lumina

      landing page
    • проект для компании

      lagoona

      landing page
    • проект для компании

      ambient

      landing page
    • проект для компании

      VELVET

      landing page

    Landing page

    Landing page — це будь-яка сторінка в інтернеті, спрямована на заклик відвідувачів вчинити будь-то (в першу чергу, суто маркетингове) дію: підпис на розсилку, покупка квитків або інших товарів, запрошення на захід і т.д.

    Лендінзі спочатку створюються під якусь конкретну вузьку аудиторію, на яку і розраховані ті чи інші товари та послуги на сайті.

    Щоб Лендінгем ефективно працював, при його створенні важливо враховувати два ключові чинники:

    • Трафік

      Лендінгем Пейдж розробляється з урахуванням конкретних інтересів аудиторії, для якої саме ваша пропозиція є пріоритетним. Від аудиторії залежить і те як Ви будете доносити свої продають меседжі про бренд або послугу, домагаючись високого трафіку.

    • Кнопка

      Все просто: без кнопки немає Лендінзі.

    Лендінгем веде Вас як потенційного клієнта для здійснення певного дії.

    Без наявності трафіку і ефективної кнопки Лендінгем не працюватиме, перетворившись занадто швидко в ще один нікому не потрібний сайт на просторах інтернету.

    Яким не повинен бути якісний Лендінгем

    При створенні Лендінгем компанії до цих пір продовжують наполегливо керуватися поруч застарілих принципів, які в підсумку показують ефективність, але виключно зі знаком мінус.

    Якісний Лендінгем не обов’язково повинен бути:

    • Довгим

      Ваша мета — донести до цільової аудиторії вашу пропозицію. Безпідставне розтягування Лендінзі зараз сприймається як поганий тон.

    • Занадто продають

      Зайве нав’язлива продає інтонація вашого Лендінзі спрацює один раз. Або навіть двічі або тричі. Але зловживати таким собі уніфікованим стандартом продають текстів в Лендінзі не варто, особливо якщо пропонований Вами продукт по-справжньому якісний.

    • Занадто переконуючим

      Ви можете скільки завгодно багато писати про переваги Вашого бренду або продукту. Але слова повинні бути аргументовані. І замість тонн словесної води простіше розмістити на Лендінзі візуальний контент, який переконливо доведе і покаже всі переваги вашого товару або послуги.

    • Для яких цілей створюються Лендінзі

      Лендінгем Пейдж створюється коли Ви точно знаєте свою цільову аудиторію і розумієте її потреби. Без повних даних про вашу ЦА розробка такого продає сайту буде виглядати якщо не примхою, то точно неефективною витратою ваших фінансових коштів.

    Ефективні Лендінзі створюються для:

    • Продажі товарів і послуг

      Кількість товарів при цьому має бути мінімальним — не більше десяти.

    • Збору лидов

      Лід — це користувач, який з великою ймовірністю щось у Вас придбає. Лідам відправляються листи з розсилки, реклама, новини про нові послуги.

    • Окремих маркетингових кампаній

      У Вас є необхідність швидко продати якийсь товар або залучити відвідувачів на захід. Для цих цілей краще всього підходить Лендінгем.

    • Запуску свого бізнесу

      Лендінгем дозволяє заявити про себе початківцям підприємцям, промацуючи ринок на предмет актуальності Ваших пропозицій.

    Докладніше
    • проект для компании

      Real steel

      landing page
    • проект для компании

      Talan systems

      landing page
    • проект для компании

      MELICA ORGANIC

      інтернет магазин
    • проект для компании

      Servantia lumina

      landing page
    • проект для компании

      lagoona

      landing page
    • проект для компании

      ambient

      landing page
    • проект для компании

      VELVET

      landing page

    Інтернет магазин

    Інтернет-магазин — це віртуальна торгова площадка, що представляє послуги продажу товарів різного спрямування з можливістю цілодобових прийому, обробки та оформлення замовлень покупцями.

    Структура інтернет-магазинів при розробці практично не змінюється. Наголос робиться на швидку і зручну функціональність модулів, що дозволяють Покупцеві зробити необхідну послідовність дій для здійснення замовлення.

    Стандартний інтернет-магазин складається з:

    • Віртуальної корзини для покупок
    • Форми для оформлення замовлення або кнопки замовлення в один клік
    • Пошуку по сайту необхідної інформації
    • Особистого кабінету користувача
    • Форми зворотнього зв’язку
    • Кнопки підписки на розсилки новин, оновлення каталогу, знижки тощо

    Фундаментом будь-якого інтернет-магазину повинна бути проста і зручна навігація по сайту, з чіткою логічною структурою і виразними функціональними вимогами.

    Залежно від типу менеджменту інтернет-магазини діляться на три основних види:

    • Власна CMS

      Такий тип віртуальної торгової платформи передбачає унікальний дизайнерський підхід і постійне розширення функціоналу

    • Безкоштовна CMS

      Унифицированный подход к созданию интернет-магазина под ключ собственными силами, тем не менее, не даёт вашей компании все функциональные возможности и эффективность продаж может быть ниже ожиданий

    • SaaS-платформа

      Бізнесу надається готовий інтернет-магазин з широкими можливостями функціоналу і постійної оперативної підтримкою

    Всі існуючі на ринку інтернет-магазини класифікуються на кілька ключових видів, в залежності від завдань, які ставить перед собою замовник:

    • За бізнес-моделі

      Інтернет-магазини можуть бути як виключно мережевими, поєднувати онлайн і оффлайн формати своєї роботи, бути на аутсорсингу і здійснювати всі продажі за допомогою Дропшиппінг.

    • За обсягами продажів

      Як і звичайні мережеві торгові центри, інтернет-магазини можуть бути орієнтовані на здійснення роздрібної торгівлі і робити оптові продажі, часто працюючи з одними і тими ж клієнтами і брендами, які наповняють своїми товарами Ваш каталог.

    • За видами продажів

      B2B — продаж товарів або надання послуг іншим приватним комерційним структурам;

      B2C — продаж товарів або надання послуг споживачам.

    • За методами отримання доходів:

      Продаж товарів або надання послуг від виробника або офіційних представників

      Продаж товарів або надання послуг з партнерським програмам, т.зв. афіліацьі мережі

      Продаж контенту

    • За типом товару в каталозі

      Онлайн-аукціони

      Інтернет магазини

      Інтернет-вітрини

    Створення під ключ інтернет-магазинів є для будь-якої компанії та бренду одним з флагманських напрямків, адже, крім формування позитивного образу бренду, Вами створюється чітка ланцюжок продажів і постійне підвищення зацікавленості з боку споживачів в ваш продукт.

    Докладніше
    • проект для компании

      Real steel

      landing page
    • проект для компании

      Talan systems

      landing page
    • проект для компании

      MELICA ORGANIC

      інтернет магазин
    • проект для компании

      Servantia lumina

      landing page
    • проект для компании

      lagoona

      landing page
    • проект для компании

      ambient

      landing page
    • проект для компании

      VELVET

      landing page

    Корпоративний сайт

    Корпоративний сайт дозволяє компаніям комплексно і ефективно здійснювати власну публічну презентацію для потенційних клієнтів, ділових партнерів і власних співробітників.

    Корпоративний сайт — це не просто інформаційний ресурс компанії.

    Корпоративний сайт є інструментом маркетингових стратегій та розширення ділового впливу компанії, посилення власних репутаційних позицій.

    Корпоративний сайт повинен складатися з контенту, в якому детально описується вся специфіка діяльності компанії і розкриваються переваги вироблених товарів або послуг, що надаються.

    Структура корпоративного сайту при його розробці повинна бути зручною. Продумана структура без системних збоїв і хаотичного розташування інформації — запорука якісного SEO просування Вашого корпоративного сайту.

    Корпоративний сайт може містити необмежений обсяг контенту, який буде постійно тримати в тонусі цільову аудиторію і ділових партнерів. Однак обов’язковими структурними елементами корпоративного сайту є:

    • Інформація про компанію: її історія, досягнення, робочі звіти
    • Інформація про керівництво і ключових співробітників
    • Інформація про товари і послуги компанії з їх детальними описами
    • Інформація для партнерів
    • Діловий Прес-центр компанії

    Які цілі повинна ставити компанія при створенні під ключ корпоративного сайту:

    • Залучення нових клієнтів;
    • Зміцнення партнерської кооперації та / або нових ділових зв’язків;
    • Захоплення нового сектора діяльності компанії;
    • Вихід на нові ринки збуту послуг або продукції, в тому числі міжнародні;

    Залежно від типу діяльності компанії створений під ключ сайт повинен відповідати ряду завдань:

    • Формування іміджу компанії

      Корпоративний сайт повинен просувати корпоративну ідентичність і фокусуватися на всіх досягненнях Вашого бізнесу, комплексно формуючи для зовнішнього споживання публічний імідж компанії. Корпоративний сайт працює на формування бачення компанії для цільової аудиторії і ділових партнерів з точки зору вищої ланки компанії і її ключових публічних осіб.

    • Розширення бази клієнтів і партнерів

      Інформація про компанію і її продукції, опис умов співпраці, можливість отримання консультації онлайн і інші функціональні можливості сайту дозволять розширити існуючі бази клієнтів і партнерів.

    • Продаж товарів і послуг

      Корпоративний сайт не може бути конкурентним вашому ж онлайн-магазину. Однак ніщо не заважає Вам насичувати контент вашого корпоративного сайту рекламним контентом, просуваючи ваші товари і послуги, інформуючи цільову аудиторію про нові спецпропозиції, акції. Корпоративний сайт може приносити прямий прибуток компанії за рахунок підключення функції прямих продажів.

    • Залучення нових співробітників

      Пошук нових співробітників в сучасних умовах назвати занадто простим можна, особливо якщо мова йде про великі підприємства з кількістю працівників більше ста чоловік. Корпоративний сайт може стати ефективним інструментом рекрутингу, варто лише розмістити в відповідних розділах анкету для потенційних кандидатів з необхідною списком вимог до посад.

    Якими можуть бути Ваші корпоративні сайти

    Корпоративний сайт-каталог

    Сайт компанії, який поєднує в собі функції презентації компанії і продажу товарів і послуг.

    Такий тип корпоративних сайтів підходить бізнесу, який здійснює всі свої операції і фінансові операції в іноземних валютах, коли усі товари мають ексклюзивний характер виробництва, продаються виключно під індивідуальне замовлення або на спеціальних умовах.

    Корпоративний інформаційний портал

    Корпоративний сайт, спрямований не стільки на продажу, скільки на здійснення інформаційної діяльності.

    Корпоративний сайт візитка

    На відміну від звичайного сайту візитки з мінімальними функціональними вимогами, корпоративний сайт візитка більш детально висвітлює діяльність компанії, фокусується на пропоновані товари або послуги і має розширену цільову аудиторію, в залежності від сфери діяльності компанії.

    Докладніше

    Часті запитання

    • Чому варто замовити розробку сайтів у нас?

      У сучасному світі будь-який бізнес повинен бути повноцінно представлений в інтернеті. Наявність власного сайту — показник надійності і стійкою репутації компанії. Наші програмісти і веб-дизайнери розроблять сайт для компанії з високою конверсією, зручним інтерфейсом і максимальним залученням аудиторії. Наша спеціалізація — Лендінзі, інтернет-магазини, корпоративні сайти і сайти-візитки. Ми професійно і компетентно вирішимо всі завдання наших клієнтів, створюючи ефективні сайти з найсучаснішими маркетинговими рішеннями. Ми зробимо ваш бізнес видимим найширшої аудиторії!

    • Які вигоди Ви отримуєте, співпрацюючи з нашим рекламним агентством?

      Співпрацюючи з нашим рекламним агентством, Ви отримаєте:
      • Висока якість послуг;
      • Зростання впізнаваності Вашого бренду;
      • Всебічний професійний і компетентний підхід;
      • Клієнтоорієнтованість;
      • Оперативність та надійність;