Залишити заявку

SMM та digital маркетинг

Маркетингові дослідження Контекстна реклама SMM

MELICA ORGANIC

Melica Organic – литовський бренд органічної доглядової косметики.

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Засоби гігієни

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Маркетингові дослідження

Чи можна вважати бізнес, який належним чином не приділяє уваги своєї репрезентації на основних мережевих майданчиках у діапазоні від Twitter до TikTok, що по-справжньому актуальний і відповідає всім запитам нинішнього часу? Вичерпні відповіді на це питання зможуть дати маркетингові дослідження у сферах SMM та digital маркетингу.

Особливо важливо проводити комплексне дослідження ринку тим компаніям, у яких високий відсоток конкурентів і йде боротьба за ту саму цільову аудиторію протягом тривалого терміну. Ігнорування маркетингового аналізу — неминуча втрата видимості, прибутку та репутації вашого бізнесу, який має заробляти, а не виживати.

Основна мета маркетингових досліджень — вирішити низку проблем компанії для утримання нею наявних позицій на ринку, збільшуючи прибуток або, принаймні, не втрачаючи його значно. Результати маркетингових досліджень пізніше стають фундаментом стратегії розвитку компанії.

Під час проведення маркетингових досліджень маркетологи рекламного агентства:

  • Визначають характеристики ринку

    Цей етап маркетингового аудиту дає можливість отримати найбільш об’єктивне надання про ту галузь, у якій зайнята компанія, вивчити її конкурентів та виявити оптимальні перспективи розвитку компанії. Детально вивчається все чим живуть конкуренти вашого бізнесу, починаючи від моніторингу цін на їх товарний асортимент і завершуючи специфікою ведення соцмереж та те, як відбувається позиціонування брендів для найбільшої аудиторії.

  • Проводять сегментування ринку

    На цьому етапі маркетологи виявляють як сильних, так і слабких конкурентів компанії та визначаються з асортиментом товарів чи комплексом послуг, що знаходяться в активі компанії. Сегментування ринку дозволить надалі ефективно вивести новий продукт на ринок з урахуванням болів потенційних клієнтів.

  • Вимірюють залучення споживача

    Маркетингові дослідження щодо вимірювання залучення споживачів у придбання того чи іншого товару чи послуги дозволяє ефективно вирішити кілька завдань рекламного агентства з просування компанії на ринку, в тому числі через соцмережі.

    При виході на ринок компанії вдається дізнатися про свою цільову аудиторію максимально повно, детально розібравшись із ключовими принципами взаємодії з клієнтами.

    Працюючи над публічним іміджем бізнесу, вимір залучення фіксує найбільші та найменші відсотки охоплення аудиторією рекламних публікацій, найкращий час для публікацій, рівень довіри до продукту з боку лідерів думок тощо.

    Також вимір залучення споживачів дозволяє зробити аналіз трафіку, у тому числі з боку сторонніх ресурсів, виявити кількість комерційних пропозицій.

  • Виявляють ставлення споживачів до продукту компанії

    Це напрямок маркетингового аналізу дозволить отримати безпосередньо від споживача оцінку позитивних та негативних сторін продукту. За підсумками проведеного маркетингового дослідження, продукт піддається як удосконаленню, так і спрощенню, стаючи зрозумілим кінцевому споживачеві.

  • Визначають стратегію просування продукту на ринку

    Жодне маркетингове дослідження може бути ефективним без аналізу попиту продукту. Для процесу більшого задоволення цільової аудиторії продуктом важливо зрозуміти, чим і як живе кінцевий споживач. За рахунок використання у просуванні найбільш характерних тригерів споживача бренд отримає суттєві конкурентні переваги.

  • Коли варто проводити маркетингові дослідження

    Досить часто український зокрема і пострадянський загалом бізнес починає проводити маркетинговий аналіз коли продажі суттєво просіли, а конкуренти випередили не на кілька кроків, а кілька сотень кілометрів. Маркетинг та реклама насправді мають бути спочатку пріоритетними у стратегії розвитку компанії. Проведення маркетингового аналізу має бути регулярним, залежно від товарів чи послуг компанії, що реалізуються, і не бути єдиним інструментом рішення при виникненні форс-мажорних ситуацій або завдань з боку самого ринку.

Детальніше

MELICA ORGANIC

Melica Organic – литовський бренд органічної доглядової косметики.

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Засоби гігієни

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Контекстна реклама Google Ads

Використання контекстної реклами в Google Ads — один із найефективніших маркетингових напрямків просування будь-якого бізнесу в інтернеті.

Постпандемійні реалії збільшили попит на покупки в інтернеті як товарів першої необхідності, так і суто нішевих. Контекстна реклама Google дає можливості бізнесу швидко знайти клієнтів, але й клієнти можуть в один або кілька кліків знайти для себе відповідний товар або послугу на сайті компанії, виходячи з введених у систему Google даних про продукцію або послугу.

Контекстна реклама — необхідний інструмент продажу.

Контекстна реклама Google Ads пропонує кілька пошукових типів рекламних компаній для розкручування сайту:

  • Розширені оголошення

    Інструмент, який дозволяє користувачеві шляхом введення пошукового запиту отримати необхідний список релевантних оголошень з боку різних компаній. Розширене оголошення передбачає додавання до готового тексту оголошення номера телефонів, інформації про акції, адреси, короткі описи переваги продуктів і т.д.

  • Адаптивні пошукові оголошення

    Система Google комбінує для користувача оголошення, підбираючи найкраще на основі вибірки з рекламних оголошень з розширеними можливостями, включаючи описи до 90 символів.

  • Динамічні пошукові оголошення

    Створюються на основі запитів користувача та контенту сайтів компаній. Використання динамічних пошукових оголошень для просування сайту має високу ефективність для ресурсів з великим асортиментом товарів.

  • Оголошення з номером телефону

    Орієнтовані виключно на систему мобайла. Оголошення передбачає наявність кнопки для швидкого здійснення дзвінка потенційними клієнтами.

Серед ефективних безкоштовних інструментів рекламної розкрутки від Google Ads важливим є планувальник ключових слів. Цей рекламний помічник у Google працює у двох режимах:

  • Нові ключові слова: їх пошук та додаткові підказки для покращення якості рекламної розкрутки;

  • Запити та прогнози: аналітичний інструмент для визначення статистики охоплення, частотності та інших даних результативності розкручування компанії.

  • Платіжний обліковий запис: інструмент для здійснення оплати рекламних компаній.

При замовленні контекстної реклами важливо чітко сформулювати ті цілі, яких має досягти рекламна кампанія:

  • Збільшити обсяги продажів на сайті та інших мережних майданчиках;

  • Збільшити трафік сайту;

  • Знайти потенційних клієнтів та отримати інші конверсії з боку споживачів;

  • Збільшити зацікавленість клієнта у бренді або окремому товарі;

  • Збільшити впізнаваність бренду та охопити максимально велику аудиторію.

Реклама в контекстно-медійній мережі зазвичай складається з логотипів, заголовків та опису та демонструється відвідувачам сайту, пов’язаним із вашим брендом. Такий тип широкої рекламної взаємодії у тому числі орієнтується на проведення рекламних кампаній просування поштою Gmail та активне використання графічних засобів для ефективного привернення уваги аудиторії.

Контекстна реклама — це, серед іншого, реклама, розміщена на майданчиках додатків Google і на YouTube, що має величезну вигоду при проведенні масштабних брендингових кампаній і в роботі з середнім та великим бізнесом, яким важлива широка медійна присутність та постійна взаємодія з цільовою аудиторією .

За допомогою інструментів Google Merchant Centre можна впроваджувати торгові кампанії та оголошення, що дозволяє клієнту побачити товар або послугу без кліка. Даний тип контекстної реклами підходить для інтернет-магазинів будь-якої галузевої спрямованості.

Ефективне налаштування контекстної реклами разом з комплексним просуванням сайту компанії з боку нашого рекламного агентства дозволить:

  • Побачити товар чи послугу лише цільовим споживачам;
  • Отримати широке охоплення за рахунок впровадження ключових слів при пошуку споживачами;
  • Налаштувати рекламу для будь-якого бізнесу.
Детальніше

MELICA ORGANIC

Melica Organic – литовський бренд органічної доглядової косметики.

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Засоби гігієни

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

VELVET

Один із найбільших польських виробників сертифікованих засобів особистої гігієни

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Туалктна буага

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Real steel

Компанія ТОВ “Реальна сталь” виробництво профільних сталевих труб, металоконструкцій.

  • Завдання

    Комплексне маркетингове обслуговування

  • Тематика

    Виробництво профільних труб

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Declair

Інноваційна технологія повної екологічної дезінфекції повітря в приміщеннях.

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Дезінфекція повітря

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Akme bud

Будівельна компанія АКМЕ.

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Будівництво

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Regina paper

Lorem, ipsum dolor sit

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Будівництво

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Talan systems

Talan systems є системним інтегратором повного циклу від концептуального рішення до впровадження інфраструктурних систем, розробки спеціалізованого ПЗ та підтримки кінцевого продукту.

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    ІТ послуги

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

Esteu

ТОВ «ЕСТЕУ» — лідер у наданні інжинірингових послуг у сфері теплопостачання.

  • Завдання

    Ведення соц. мереж

  • Тематика

    Автономне теплопостачання

  • Соц.мережі

    Facebook, Instagram, LinkedIn

проект для компании

SMM та digital маркетинг

SMM і digital-маркетинг — це все та різноманітність реклами, яку користувач бачить у Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn та інших соціальних мережах.

Реклама в соцмережах — невід’ємний атрибут презентації малого, середнього та великого бізнесу для цільової аудиторії соціальних мереж, яка не завжди може бути постійним споживачем продукції цієї компанії.

Будучи застосованим комплексно, SMM просування посилює привабливість бренду або компанії для аудиторії, регулярно повідомляючи про оновлення продукції, нові послуги або внутрішню кухню компанії.

Просування в соціальних мережах, як жоден інший інструмент інтернет-маркетингу, практично позбавлене відчутної дистанції між компанією-виробником та споживачами.

SMM маркетинг дає можливості бізнесу як безкоштовних публікацій рекламного контенту, так і використання інструментів рекламної реклами.

Для чого потрібне просування в соціальних мережах

SMM потрібен вашому бізнесу, якщо:

  • Є необхідність збільшити відвідуваність сайту
  • Підвищити впізнаваність бренду
  • Підвищити продаж
  • Поліпшити комунікацію між компанією та її клієнтами
  • Створити позитивний імідж компанії

Від кількості вашої аудиторії у соціальних мережах залежить якість та рівень продажів. Активне використання засобів SMM маркетингу сприяє наповненню вирви продажів, при цьому присутність компанії в соціальних мережах має бути максимальною, але ненав’язливою.

Ви маєте стати своїм для аудиторії!

Що необхідно для ефективного SMM маркетингу

Може здатися, що ведення соціальних мереж для бізнесу це досить легко і практично не вимагає застосування суттєвих зусиль з боку маркетологів, таргетологів та інших креативників, або вкладення великих коштів навіть на старті рекламної кампанії у Facebook або LinkedIn. Але, як і будь-який маркетинг, розкрутка бізнесу в соціальних мережах має масу підводних каменів та індивідуальних нюансів, без виразного обліку яких можна не тільки не збільшити продаж, а й вбити власну репутацію. Як в очах бізнес-партнерів, так і клієнтів, і обидва варіанти для вашого бізнесу однаково гірші.

Навіть користуючись інструментарієм таргетованої реклами, варто:

  • Ретельно вивчити цільову аудиторію та створити портрет потенційного споживача вашого продукту
  • Не менш ретельно підійти до вивчення ваших конкурентів у соцмережах, особливо якщо ви продаєте один і той же товар, надаєте схожий асортимент послуг або зайняті в одній ніші
  • Створити ефективний контент-план для соціальних мереж
  • Підходити до власної презентації у соціальних мережах креативно, створюючи віральний та залучаючий контент без необхідності спамлення ефіру
  • Регулярно підтримувати зростаючий імідж компанії, не втрачаючи своєї індивідуальності
  • Регулярно вимірювати ефективність SMM-маркетингу та змінюватись під потреби аудиторії, якщо буде в цьому необхідність

Які метрики фіксують ефективність SMM просування:

  • Залучення
  • Охоплення
  • Підписувачі
  • Покази
  • теги
  • Згадки
  • Кількість відвідувань сторінки
  • Кількість переглядів відео

Трохи про переваги таргетованої реклами

Таргетована реклама — це контент, який потрапляє до певної цільової аудиторії на основі інформації, розміщеної у профілях користувачів соціальних мереж.

Серед переваг використання таргетованої реклами для розкручування компанії, бренду або окремих продуктів варто виділити:

  • Охоплення виключно цільової аудиторії
  • Персоналізація рекламного контенту
  • Швидке отримання трафіку та продажів
Детальніше

Часто задавані питання

  • Чому варто замовити послуги смм та digital-маркетингу у нас?

    Ми пропонуємо комплексний SMM та digital-маркетинг, який допоможе завоювати нову аудиторію та зміцнити позиції бренду в галузі. У нашій команді працюють найкращі фахівці з SMM та стратегій цифрового маркетингу. Ми допоможемо потрапити до топ Google. Ми допоможемо вашому просуванню в соцмережах (Facebook, Instagram, LinkedIn тощо), підвищивши впізнаваність бренду та збільшивши показники продажу. Ми проведемо професійний маркетинговий аналіз для змін маркетингових стратегій та розвитку стратегічного планування компанії. Ми допоможемо розкрутити ваш бренд на YouTube, задіявши потужні можливості нашого продакшену.

  • Які вигоди Ви отримуєте, співпрацюючи з нашим рекламним агентством?

    Співпрацюючи з нашим рекламним агентством, Ви отримаєте:
    • Висока якість послуг;
    • Зростання впізнаваності Вашого бренду;
    • Всебічний професійний та компетентний підхід;
    • Клієнтоорієнтованість;
    • Оперативність та надійність;
  • Що таке SMM-маркетинг?

    Маркетингова стратегія, що полягає у просуванні компаній, їх товарів та послуг у соціальних мережах. За допомогою ефективних інструментів SMM для замовника вирішуються завдання PR, брендингу та трейд-маркетингу, крос-промоушену та соціального діалогу як з цільовою аудиторією, так і з потенційними клієнтами.

  • Що таке Digital-маркетинг?

    Використання всіх існуючих інструментів та ресурсів в інтернеті для комплексного та системного просування товарів, послуг та компаній на ринку та для кінцевого споживача. Основними каналами digital-маркетингу є SEO, PPC, контент-маркетинг, email маркетинг, SMM-маркетинг, партнерський та вхідний маркетинг, мобільний та відео маркетинг.