Залишити заявку

Брендинг

Фірмовий стиль Логотипи Банери Візитки
  • проект для компании

    Servantia lumina

    landing page
  • проект для компании

    Real steel

    landing page
  • проект для компании

    ambient

    landing page
  • проект для компании

    Talan systems

    landing page
  • проект для компании

    lagoona

    landing page

    Фірмовий стиль

    У фірмового стилю є більш ємний і точний синонім — корпоративна ідентичність.

    Компаній, у яких немає власної корпоративної ідентичності, принципово не існує. Хоча, звісно ж, є компанії, фірмовий стиль яких, ймовірно що і ненавмисне, унікальний хіба що в своїй примітивності і повної відірваності від часу, місця і яких би то не було цілей.

    Такі компанії існують ніби у вакуумі, не маючи ні власної впізнаваною візуальної айдентики, ні сформульованої місії, ні довгострокового розвитку.

    Залучення бренду для клієнтів

    Розроблений нашим креативним агентством фірмовий стиль допоможе не тільки привернути увагу потенційних клієнтів, але і зачепитися в їхній свідомості в ряду ефектних естетичних асоціацій.

    Позиціонування бренду

    Ваша корпоративна ідентичність — основа позиціонування бренду для будь-якого клієнта. Фірмовий стиль дає можливість для широкої репрезентації компанії, формуючи у потенційних клієнтів яскравий впізнаваний образ компанії і її продукції.

    Мотивація до придбання

    Чим сильніше емоції у потенційного споживача від зіткнення з фірмовим стилем вашої компанії, тим вище ймовірність покупки товару чи замовлення послуг, якими Ви займаєтеся. Фірмовий стиль — фундамент продає концепції і основа іміджу компанії.

    Що входить в розробку фірмового стилю і брендингу:

    • Брендбук

      Це офіційний документ вашої компанії, який включає в себе концепцію компанії, візуальну айдентику, портрет цільової аудиторії компанії і т.д.

    • Фірмовий колір

      Ваша компанія повинна мати власне колірне сполучення. Фірмовий колір не повинен вступати в дисонанс з тематикою бренду.

    • Логотип

      При креативної розробки бренду особливо уважно варто підходити до створення логотипу. Логотип — це унікальний товарний знак вашого бренду, мітка його впізнаваності та ідентифікації для клієнтів.

    • Слоган

      Ваш бренд повинен звучати, і це звучання має бути не тільки ефектним, але і продають. Одна з найяскравіших характеристик по-справжньому успішного рекламного слогана — впровадження його в масову культуру на довгі роки.

    • Обличя бренду

      Створення бренду не може обійтися без формування особи бренду. Часто в цій ролі може бути засновник компанії, топ-менеджер або інші представники вищої ланки компанії, що володіють харизмою і вміють, часто не без додаткової допомоги піар-служб, впливати на позитивний імідж фірми і продукту, нею виробленого.

    • Фирменный шрифт

      Шрифт і його стилістика повинні чітко асоціюватися тільки з вашою компанією. Без наявності фірмового шрифту корпоративна ідентичність буде неповною і малоефективною для репрезентації компанії.

    • Ділова документація і візитні картки

      Для будь-якого користувача офісу вашої компанії має бути ненав’язливою неминучістю зіткнення з діловою документацією та візитними картками. На них повинна бути вказана вся необхідна контактна інформація про компанію з її відмінною айдентіка.

    Крім цього, корпоративна ідентичність може включати в себе створення корпоративного героя, аудіосупроводу, фірмового одягу.

    Процес створення бренду неможливий без:

    • Місії компанії

      Ідея бренду вашої компанії — це ті цінності, які несе ваш бренд як всередині компанії, так і для аудиторії. І ці цінності повинні бути дотримані самою компанією, в тому числі заради посилення репутаційних позицій ринку. Купуючи що-небудь у вашій компанії, клієнти повинні розділяти спільні цінності.

    • Правильної комунікації

      Бренд повинен говорити з аудиторією зрозумілою мовою. Комунікація повинна бути всебічною і доброзичливою.

    • Органічності

      Упор на шок і епатаж для корпоративної ідентичності небажаний. Ніякі візуальні перехлести і кітч НЕ будуть перевагою при практичній оцінці вашої продукції.

    • Зручність / Інклюзивних

      Фірмовий стиль вашої компанії повинен бути орієнтований для різних груп людей, бути інклюзивним. Чим більше людей зможуть познайомитися з вашим брендом, тим вище перспективи набуття ними ваших товарів і послуг.

    Докладніше
    • проект для компании

      Servantia lumina

      landing page
    • проект для компании

      Real steel

      landing page
    • проект для компании

      ambient

      landing page
    • проект для компании

      Talan systems

      landing page
    • проект для компании

      lagoona

      landing page

    Логотипи

    Логотип — візуальний маркер комунікації бренду зі споживачами. Погано продуманий з точки зору дизайну логотип — одна з головних причин відсутності інтересу до бренду.

    Логотип — це не просто фірмовий знак вашого бізнесу. Це, в тому числі, основа коректного взаємодії як в ланцюжку покупець — продавець, так і в рамках угод між бізнес-партнерами.

    Логотип допомагає посилити довіру до вашої торгової марки, працюючи 24 години на добу і 7 днів на тиждень, граючи провідну роль у формуванні індивідуальності бренду і компанії.

    При розробці логотипи діляться на три типи:

    • Ілюстративні

      Такі логотипи безпосередньо ілюструють діяльність вашої компанії, її специфіку і основні напрямки.

    • Графічні

      Графічні елементи, що описують діяльність вашої компанії через абстрактні візуальні зображення.

    • Текстові

      Текст є єдиним базовим елементом при створенні логотипу, формує образ компанії.

    Чому створення логотипу — життєва необхідність для вашого бізнесу

    • Логотип як перший етап стратегії бренду

      Логотип — один з ключових елементів брендингу. В умовах сильної конкуренції і боротьби за споживача, особливо з боку компаній, зайнятих в якійсь одній сфері, брендинг зобов’язаний бути продуманим.

    • Логотип як основа фірмового стилю

      Готовий логотип допоможе в подальшій розробці фірмового стилю. Він може бути розміщений на візитках, фірмових бланках, вивісках і банерах, іншої рекламної канцелярії вашої компанії.

    • Логотип і візуальна пам’ять

      Логотип робить ваш бренд запам’ятовується, особливо якщо дизайн логотипу відрізняється креативним підходом і має впізнавані візуальні маркери за рахунок гармонійного поєднання кольору, шрифтів, тексту або іконок.

    • Логотип і інтернет-маркетинг

      Сучасний бізнес не може ігнорувати своє мережеве присутність. На основних майданчиках соціальних мереж логотип вашої компанії повинен бути видно кожного клієнта, збільшуючи ефективність вашого візуального коду і його впізнаваність.

    • Логотип і соціальне довіру

      Бізнесу важливо довіряти, але і сам бізнес повинен докладати зусиль для завоювання довіри з боку споживача. Логотип це один з обов’язкових елементів бізнес-пакету, який дозволяє сформувати цілісний портрет вашої компанії.

    • Логотип як частина договору з клієнтами

      Логотип більшою мірою створюється для клієнтів. Якщо Вам важливо щоб ваш бізнес не тримався на плаву, а мав стійку прибуток і збільшував власну впізнаваність, до створення логотипу варто підходити ретельно, вивчаючи не тільки конкурентне середовище, але і власну цільову аудиторію. Логотип повинен привертати увагу, але ні в якому разі не домінувати в репрезентації вашого бізнесу.

    Які логотипи бувають

    Логотипи об’єднані в сім видів:

    • Абревіатури
    • Комбіновані
    • Літерні
    • Символи
    • Талісмани
    • Абстрактні
    • Емблематичного

    При створенні логотипу креативне агентство може з’єднувати при необхідності візуальні елементи, створюючи унікальний візуальний маркер вашого бренду.

    Подробнее
    • проект для компании

      Servantia lumina

      landing page
    • проект для компании

      Real steel

      landing page
    • проект для компании

      ambient

      landing page
    • проект для компании

      Talan systems

      landing page
    • проект для компании

      lagoona

      landing page

    Банери

    Банерна реклама — один з найстаріших інструментів взаємодії компаній зі своїми клієнтами. Банерів і їх різновидам не одна сотня років, і за цей час банерна реклама відійшла від свого уявного початкового примітивізму, ставши носієм смислових продають меседжів з високою планкою концептуальності.

    У міру трансформації всієї рекламної індустрії, банерна реклама залишалася одним з найбільш популярних і ефективних методів роботи компаній зі своєю аудиторією як в інтернеті, так і поза ним.

    Що треба знати про банерах в мережевому просторі

    Рекламний банер в інтернеті — графічне зображення з гіперпосиланнями для забезпечення кліків користувачів на сайт компанії або для замовлення окремих послуг.

    Банерна реклама в інтернеті дозволить вирішити одночасно кілька завдань, не вдаючись при цьому до непомірним витрат:

    • Збільшення конверсії

      Банер детально може розкрити всі особливості вашого продукту або переваги вашої компанії перед конкурентами.

    • Реклама нового продукту

      Висновок нової продукції на ринок завжди пов’язаний з ризиками непотрапляння в цільову аудиторію, відсутність зацікавленості в новому продукті або високої конкуренції. Банери можуть ефективно розкрити всі переваги вашого нового товару для широкого кола споживачів.

    • Формування нових потреб

      У вашого бренду є стійкий коло споживачів, які проявляють свою лояльність до вашої компанії. Банери допоможуть вашій продукції закріпитися для аудиторії за рахунок просування додаткових товарів або послуг, що підсилюють позитивні риси основного асортименту.

    Переваги мережевий банерної реклами:

    • Індивідуальний підхід до реалізації проекту замовника;
    • Робота з декількома категоріями цільової аудиторії одночасно;
    • Можливості ремаркетингу і ретаргетінга цільової аудиторії;
    • Гнучкість таргетированной реклами;
    • Можливість вибору комунікації з компанією.

    З точки зору форматів мережеві банери діляться на:

    • Статичні

      Часто це зображення, яке не передбачає зміни кадрів або з’єднання різних візуальних елементів

    • Динамічні

      Анимированное рекламне зображення з динамічною зміною кадрів або яскравим візуалом

    Банерна зовнішня реклама — це те що оточує людину в міському чи приміському просторі практично щодня: бігборди, білборди, сітілайти, штендери, рекламні плакати, рекламні флаєри, вивіски і наклейки, таблички та інша зовнішня реклама, яка формує імідж компанії для аудиторії часом навіть проти її волі.

    При замовленні банерної зовнішньої реклами варто пам’ятати кілька нескладних правил, які посилюють її ефективність:

    • Ефективний банер не повинен бути візуально важким

      Ваш банер повинен продавати той чи інший товар, що не засмічуючи при цьому власне ж візуальний простір. Мінімум тексту, мінімум візуала — винятковий акцент на ефектах утримання уваги цільової аудиторії і припливу нових клієнтів за рахунок вірно підібраних продають меседжів.

    • Ефективний банер працює над брендингом

      Розміщення логотипу компанії на банерній рекламі — обов’язкова умова для ефективного залучення клієнтів. Ваш потенційний споживач повинен не тільки знати продукт, який він у вас придбає, але і зрозуміти філософію вашого бренду, яка повинна бути закладена в логотип, розміщений якомога акуратніше на банерній рекламі.

    • Ефективний банер продуманий з точки зору дизайну

      Якісний дизайн — запорука ефективності будь-яких маркетингових кампаній. Наспіх створений банер не тільки не допоможе вам підвищити впізнаваність і продажу. Погано продуманий на рівні дизайну банер тільки посилить ваше відставання від конкурентів. Тому важливо щоб над банерної рекламою працювали графічний дизайнер і маркетолог, відчувають не тільки ринок, але і смаки вашої цільової аудиторії.

    Докладніше
    • проект для компании

      Servantia lumina

      landing page
    • проект для компании

      Real steel

      landing page
    • проект для компании

      ambient

      landing page
    • проект для компании

      Talan systems

      landing page
    • проект для компании

      lagoona

      landing page

    Візитна картка

    Візитна картка — один з обов’язкових елементів візуальної комунікації бізнесу.

    Візитна картка може часом без перебільшення зіграти вирішальну роль для іміджу вашої компанії, зумівши як залучити масу нових ділових партнерів і клієнтів, так і відштовхнути їх, викликавши мало не тектонічні зрушення в бізнесі.

    Що треба враховувати при замовленні візитки у дизайнера:

    • Релевантність бізнесу

      Візитна картка повинна відповідати корпоративної ідентичності вашої компанії. Без урахування специфіки вашого бізнесу ефективність візитної картки буде мінімальною.

    • Актуальність інформації

      Вся розміщена на вашій візитній картці інформація повинна бути актуальною. З точки зору репутаційних витрат набагато вигідніше замовити нові візитні картки з оновленою контактною інформацією, ніж вручати візитки з перекресленими даними.

    Порядок розміщення контактної інформації на ділових візитках незмінний:

    • Ім’я та прізвище власника
    • Займана посада
    • Повна назва компанії

    Основні контакти

    • Грамотний підхід

      Ніщо так не впадає в очі як велика кількість граматичних помилок. Особливо яскраво виражений негативний ефект відсутність грамотності має в бізнесі, де, як відомо, важливі всі деталі, які допомагають в результаті сформувати цілісне уявлення про вашому бізнесі і основних його публічних фігурах.

      Який би стильною була ваша візитка, якщо на ній видно неозброєним оком граматичні помилки, не варто пізніше дивуватися чому ваша компанія не викликає до себе довіру, у дверей не спостерігається потоку клієнтів, а доходи просідають який місяць поспіль.

    • Якість

      У бізнесі важливу роль відіграє все, в тому числі і зайва економія там, де економити не варто. Ваша візитна картка — один з тих численних цеглинок у фундаменті ваших продажів і репутаційної значущості, на яких не варто занадто економити, друкуючи візитки на дешевому папері.

      Само собою, немає обов’язкових вимог щоб візитні картки мали шовкографію, золоте або сріблясте тиснення, зухвало дорогою дизайн. Однак ігнорування якості при замовленні візиток позначиться на загальному враженні про ваш бізнес. Якщо вже Ви не готові зробити мінімальні вкладення в ефектність власної репрезентації, то навряд чи Ви будете розглянуті як потенційно важливий гравець.

    Якою має бути Ваша ідеальна візитка:

    • Одно-, або двокольорового
    • Горизонтальної
    • Зі стандартними або прямими шрифтовими гарнітурами
    • Зручною для швидкого поширення
    • Читабельною і не перевантаженою інформацією
    • Стильною, але акцентує увагу на бізнесі
    Докладніше

    Часті запитання

    • Чому варто замовити брендинг у нас?

      Успішний бренд — це гармонійне поєднання потужної філософії компанії і якісних товарів і послуг з високим ступенем впізнаваності. Місія нашого агентства — комплесного вивести ваш бренд в тренди і посилити його вплив на ринку за допомогою найактуальніших інструментів маркетингу. Ми знаємо як продати споживачеві не просто товари або послуги, а емоції і задоволення від постійної причетності до вашого бренду. Ми створюємо репутацію бренду і фірмовий стиль компанії.

    • Які вигоди Ви отримуєте, співпрацюючи з нашим рекламним агентством?

      Співпрацюючи з нашим рекламним агентством, Ви отримаєте:
      • Висока якість послуг;
      • Зростання впізнаваності Вашого бренду;
      • Всебічний професійний і компетентний підхід;
      • Клієнтоорієнтованість;
      • Оперативність та надійність;
    • Чому потрібні послуги брендингу?

      Брендинг — процес проектування впізнаваного для кінцевого споживача образу вашого продукту. Для нових продуктів послуги брендингу дозволяють заявити про себе, голосно донеся до потенційних клієнтів цінності і переваги таких нових продуктів. Важливі послуги брендингу та великим компаніям, які постійно перебувають в стані конкурентної боротьби. Брендинг — максимально необхідний метод виживання товарів / послуг / бізнесу на сучасному ринку. Брендинг буває корпоративним, персональним, територіальним та продуктовим.